Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
%15
Unity 3D - Kendi Oyununu Kendin Yap %15 indirimli Mustafa Bayraktar

Unity 3D - Kendi Oyununu Kendin Yap

Liste Fiyatı : 100,00
İndirimli Fiyat : 85,00
Kazancınız : 15,00
Havale/EFT ile : 84,15
9786056965463
1010894
Unity 3D - Kendi Oyununu Kendin Yap
Unity 3D - Kendi Oyununu Kendin Yap
85.00
Unity 3D ile hayal ettiğiniz oyunu artık kendiniz yapabilirsiniz. Bu kitapta amaç, en kısa sürede kendi çapımızda oyunlar yapabilecek seviyeye gelmektir. Unity 3D hakkında hiçbir bilginiz olmasa bile kitabın uygulamalarını birebir yaptığınız takdirde kendi oyununuzu yapabilecek seviyeye geleceksiniz.

Kitapta temel düzeyde C# dersleri verilmekte ve hemen sonrasında Unity 3D'ye geçiş yapılmaktadır. Konular basitten-karmaşığa eğitim ilkesiyle hazırlanmıştır. İçeriğinde 4 farklı oyun örneğine yer verilmiştir. Bu oyunlar yeni konular eklendikçe geliştirilmiştir. Böylece adım adım bir oyunun nasıl yapılacağı, nasıl geliştirileceği görülmüş olunacaktır.

- Video Oyunu Tanımı ve Unity3D
- Unity3D Kurulumu
- Unity 3d'deki Paneller ve Özellikleri
- Temel Düzeydeki C# Konuları
- 2D ve 3D Kavramı
- Unity 3d'deki Gameobject, Component ve Materyal Kavramı
- Kamera ve Işıklar
- Kullanıcı Girdileri
- Nesnelerin Klonlanması
- Nesnelerin Etkisizleştirilmesi
- Nesnelerin Pasif Yapılması ve Silinmesi
- Labirent Oyunu
- Sahneler Arası Geçiş İşlemi
- Kullanıcı Arayüzleri
- Sesler
- Animasyon
- Yüksek Zıplama Oyunu
- Yapay Zeka
- Invoke Fonksiyonu
- Ienumerator Fonksiyonu
- Veri Kaydetme
- Mantar Toplama Oyunu
- Raycast
- Efektler (Halo, Trail, Particle)
- Zaman Kavramı
- FPS Oyunu
- Arazi Tasarlama
- Görüntü Efektleri (Post Processing)
- Optimizasyon
  • Açıklama
    • Unity 3D ile hayal ettiğiniz oyunu artık kendiniz yapabilirsiniz. Bu kitapta amaç, en kısa sürede kendi çapımızda oyunlar yapabilecek seviyeye gelmektir. Unity 3D hakkında hiçbir bilginiz olmasa bile kitabın uygulamalarını birebir yaptığınız takdirde kendi oyununuzu yapabilecek seviyeye geleceksiniz.

      Kitapta temel düzeyde C# dersleri verilmekte ve hemen sonrasında Unity 3D'ye geçiş yapılmaktadır. Konular basitten-karmaşığa eğitim ilkesiyle hazırlanmıştır. İçeriğinde 4 farklı oyun örneğine yer verilmiştir. Bu oyunlar yeni konular eklendikçe geliştirilmiştir. Böylece adım adım bir oyunun nasıl yapılacağı, nasıl geliştirileceği görülmüş olunacaktır.

      - Video Oyunu Tanımı ve Unity3D
      - Unity3D Kurulumu
      - Unity 3d'deki Paneller ve Özellikleri
      - Temel Düzeydeki C# Konuları
      - 2D ve 3D Kavramı
      - Unity 3d'deki Gameobject, Component ve Materyal Kavramı
      - Kamera ve Işıklar
      - Kullanıcı Girdileri
      - Nesnelerin Klonlanması
      - Nesnelerin Etkisizleştirilmesi
      - Nesnelerin Pasif Yapılması ve Silinmesi
      - Labirent Oyunu
      - Sahneler Arası Geçiş İşlemi
      - Kullanıcı Arayüzleri
      - Sesler
      - Animasyon
      - Yüksek Zıplama Oyunu
      - Yapay Zeka
      - Invoke Fonksiyonu
      - Ienumerator Fonksiyonu
      - Veri Kaydetme
      - Mantar Toplama Oyunu
      - Raycast
      - Efektler (Halo, Trail, Particle)
      - Zaman Kavramı
      - FPS Oyunu
      - Arazi Tasarlama
      - Görüntü Efektleri (Post Processing)
      - Optimizasyon
      Stok Kodu
      :
      9786056965463
      Sayfa Sayısı
      :
      320
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2020-01
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Kağıt Türü
      :
      Kitap Kağıdı
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat