Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
%20
Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin %20 indirimli Barış Şaybak

Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin

Liste Fiyatı : 198,00
İndirimli Fiyat : 158,40
Kazancınız : 39,60
Taksitli fiyat : 1 x 158,40
Havale/EFT ile : 156,82
9786257407144
1034769
Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin
Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin
158.40
C# programlama dili ile yeni tanışanlar için bu kitap, 30 adımda nesne yönelimli programlamada kullanılan soyut kavramları, örnek bir Unity 2D oyun projesi üzerinden, somuta dönüştürmeyi ve anlaşılır kılmayı hedeflemektedir. Sektördeki örneklerinden farklı olarak kullandığı ilerlemeli adımlar-teorik konular sarmalı yöntemi sayesinde, teorik konuları eş zamanlı pratiğe dönüştürerek kavramların ve best practice'lerin zihin haritasına kolaylıkla yerleşmesini sağlar. Sahip olduğu içerik sırası, tamamıyla bu yönteme göre oluşturulduğundan, kitap önceki öğrenmeleri destekleyen süreçler ve ipuçları sunar.




İÇİNDEKİLER:
C# Hakkında Genel Bilgiler
C# Arayüz Kavramı
C# Eş Yordam Kavramı
C# Kapsülleme Kavramı
Singleton Tasarım Deseni
C# Yapıcı Metotlar
C# CallBack Mekanizmaları
C# Lambda İfadeleri
C# Delegate ve Event Kavramları
C# Erişim Belirleyiciler
Tüm Kodlar ve Açıklamaları
Unity'de Bir Script'in Hayat Döngüsü
Unity Editörünü Yakından Tanıma
Unity'de Kodlama Prensipleri
Unity'de Olay Tasarımı
Unity'de Kullanılan Önemli Sınıflar
Unity'de Prefab Kavramı
iTween ile Nesnelere Hareket Kazandırma
UnityEvent Kavramı
Dijital Anlamda Oyunlaştırma Elementleri
Oyuna Ses ve Efekt Ekleme
Area Effector 2D ve Diğer Bileşenler
  • Açıklama
    • C# programlama dili ile yeni tanışanlar için bu kitap, 30 adımda nesne yönelimli programlamada kullanılan soyut kavramları, örnek bir Unity 2D oyun projesi üzerinden, somuta dönüştürmeyi ve anlaşılır kılmayı hedeflemektedir. Sektördeki örneklerinden farklı olarak kullandığı ilerlemeli adımlar-teorik konular sarmalı yöntemi sayesinde, teorik konuları eş zamanlı pratiğe dönüştürerek kavramların ve best practice'lerin zihin haritasına kolaylıkla yerleşmesini sağlar. Sahip olduğu içerik sırası, tamamıyla bu yönteme göre oluşturulduğundan, kitap önceki öğrenmeleri destekleyen süreçler ve ipuçları sunar.




      İÇİNDEKİLER:
      C# Hakkında Genel Bilgiler
      C# Arayüz Kavramı
      C# Eş Yordam Kavramı
      C# Kapsülleme Kavramı
      Singleton Tasarım Deseni
      C# Yapıcı Metotlar
      C# CallBack Mekanizmaları
      C# Lambda İfadeleri
      C# Delegate ve Event Kavramları
      C# Erişim Belirleyiciler
      Tüm Kodlar ve Açıklamaları
      Unity'de Bir Script'in Hayat Döngüsü
      Unity Editörünü Yakından Tanıma
      Unity'de Kodlama Prensipleri
      Unity'de Olay Tasarımı
      Unity'de Kullanılan Önemli Sınıflar
      Unity'de Prefab Kavramı
      iTween ile Nesnelere Hareket Kazandırma
      UnityEvent Kavramı
      Dijital Anlamda Oyunlaştırma Elementleri
      Oyuna Ses ve Efekt Ekleme
      Area Effector 2D ve Diğer Bileşenler
      Stok Kodu
      :
      9786257407144
      Sayfa Sayısı
      :
      216
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2022-01
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Kağıt Türü
      :
      2. Hamur
  • Taksit Seçenekleri
    • Tüm kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      158,40   
      158,40   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat