Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
%20
Oyunlaştırma %20 indirimli Ercan Altuğ Yılmaz

Oyunlaştırma

Liste Fiyatı : 192,00
İndirimli Fiyat : 153,60
Kazancınız : 38,40
Taksitli fiyat : 1 x 153,60
Havale/EFT ile : 152,06
9786059129268
1015027
Oyunlaştırma
Oyunlaştırma
153.60


Bu kitapta oyunun tarihsel yolculuğuna eşlik edip, oyunun yaşamdaki yeri ve bugünün insanına etkileri üzerine düşünme olanağı bulacaksınız. Dijitalleşen dünyadaki yeni nesillerle tanışarak yapmak isteyip de yapamadıkları davranışlar konusunda oyunlaştırma ile nasıl motive olduklarını öğreneceksiniz. Oyunlaştırma ile iş hedeflerine ulaşmış, müşterileri ve çalışanları tarafında oyunun gücünü keşfetmiş ve süreçlerine taşımış olan firmaların öykülerine ortak olacaksınız.


"Oyunlaştırma küresel alanda hakkettiği yeri yeni bulmaya başlayan bir yaklaşım. Bu açıdan Türk okurlar için bu değerli kitaba sahip olmaları gerçekten büyük bir şans.”
Kevin Werbach
University of Pennsylvania



"Oyunlaştırmanın sadece puan, rozet ve liderlik tablosundan ibaret olmadığından bahsedilerek, bu gibi standart yaklaşımlardan uzaklaşılması çok önemli. Oyunlaştırma psikolojik derinliği olan bir konudur ve elinizde tuttuğunuz bu kitap tüm bu derinliği barındırmaktadır.”
Yu-kai Chou
Founder of Octalysis Group


"Altuğ Bey'in Eğitim Teknolojileri ve Niels Bey'in Oyunlaştırma konularındaki uzmanlıklarının bu kitapta birleşmesiyle tam bir başucu kitabı ortaya çıkmış. Tüm eğitim sektörü adına teşekkür ediyorum."
Ahmet Hançer
Enocta CEO

"Oyunlaştırmanın bu kadar popülerleşmesinin arkasında klasik pazarlama yöntemleri devrinin kapanmasının ve yeni yöntemlere olan ihtiyacın yattığını düşünüyorum. Altuğ ve Niels'i bu referans kitaptan dolayı tebrik ediyorum.''
Sertan Eratay
Turkcell Dijital Kanallar Direktörü

"Nesnelerin İnterneti trendiyle bilgisayar ve telefonlarımız dışında şehrimiz, arabamız, evimiz, buzdolabımız, televizyonumuz, klimamız, ısıtma sistemimiz, prizlerimiz, lambalarımız hatta çalar saatimiz de ölçülebilir birer oyuncuya dönüşecek. Yani oyunlaştırma oyunu daha yeni başlıyor.”
Michael Wu
Chief Scientist at Lithium Technologies
İÇİNDEKİLER
1. Oyun
• Dijitalleşen Dünya ve Jenerasyonlar
• Oyun Nedir? Oyun Düşüncesi, Oyun Tasarımı ve Oyun Teoremi
• Oyun Tasarımı ve Oyun Düşüncesi Nedir?
• Oyun Teoremi

2. Oyunlaştırma
• Neden Oyunlaştırma?
• Oyunlaştırmanın Psikolojik Temelleri
• İçsel/Dışsal Motivasyon: Self Determination Teorisi
• SAPS Ödüllendirme Teoremi
• Tarihte Klasik Oyun Öğelerinin Kullanılımı ve Örnekleri
• Modern ve Dijital Oyunlaştırma Örnekleri
• Oyun Akışı (Game Flow)
• D6 Oyunlaştırma Tasarımı Modeli (D6 Gamification Design Framework)
• Oyunlaştırma Kitlesi ve Oyuncu Tipleri
• Oyuncunun Yolculuğu
• Player Persona Kartları (Oyuncu Kişilik Kartları)
• Oyunlaştırmada Oyuncu Merkezli Tasarım
• Hook (Kanca) Oyunlaştırma Modeli
• Oyunlaştırma Takım Çantası: Dinamikler, Mekanikler ve Bileşenler
• Oyunlaştırma Firmaları ve Çözüm Ortakları
• Oyunlaştırma'nın Geleceği

3. Eğitimde Oyun ve Oyunlaştırma
• Eğitim ve Öğretime Giriş
• Sınıf İçi/Yüz Yüze Eğitimlerde Oyun Kullanımı
• Sınıf İçi / Yüz Yüze Eğitimlerde Oyunlaştırma ve Uygulamaları

4. GAME OVER
• Kavramlar
• Kaynaklar
  • Açıklama


    • Bu kitapta oyunun tarihsel yolculuğuna eşlik edip, oyunun yaşamdaki yeri ve bugünün insanına etkileri üzerine düşünme olanağı bulacaksınız. Dijitalleşen dünyadaki yeni nesillerle tanışarak yapmak isteyip de yapamadıkları davranışlar konusunda oyunlaştırma ile nasıl motive olduklarını öğreneceksiniz. Oyunlaştırma ile iş hedeflerine ulaşmış, müşterileri ve çalışanları tarafında oyunun gücünü keşfetmiş ve süreçlerine taşımış olan firmaların öykülerine ortak olacaksınız.


      "Oyunlaştırma küresel alanda hakkettiği yeri yeni bulmaya başlayan bir yaklaşım. Bu açıdan Türk okurlar için bu değerli kitaba sahip olmaları gerçekten büyük bir şans.”
      Kevin Werbach
      University of Pennsylvania



      "Oyunlaştırmanın sadece puan, rozet ve liderlik tablosundan ibaret olmadığından bahsedilerek, bu gibi standart yaklaşımlardan uzaklaşılması çok önemli. Oyunlaştırma psikolojik derinliği olan bir konudur ve elinizde tuttuğunuz bu kitap tüm bu derinliği barındırmaktadır.”
      Yu-kai Chou
      Founder of Octalysis Group


      "Altuğ Bey'in Eğitim Teknolojileri ve Niels Bey'in Oyunlaştırma konularındaki uzmanlıklarının bu kitapta birleşmesiyle tam bir başucu kitabı ortaya çıkmış. Tüm eğitim sektörü adına teşekkür ediyorum."
      Ahmet Hançer
      Enocta CEO

      "Oyunlaştırmanın bu kadar popülerleşmesinin arkasında klasik pazarlama yöntemleri devrinin kapanmasının ve yeni yöntemlere olan ihtiyacın yattığını düşünüyorum. Altuğ ve Niels'i bu referans kitaptan dolayı tebrik ediyorum.''
      Sertan Eratay
      Turkcell Dijital Kanallar Direktörü

      "Nesnelerin İnterneti trendiyle bilgisayar ve telefonlarımız dışında şehrimiz, arabamız, evimiz, buzdolabımız, televizyonumuz, klimamız, ısıtma sistemimiz, prizlerimiz, lambalarımız hatta çalar saatimiz de ölçülebilir birer oyuncuya dönüşecek. Yani oyunlaştırma oyunu daha yeni başlıyor.”
      Michael Wu
      Chief Scientist at Lithium Technologies
      İÇİNDEKİLER
      1. Oyun
      • Dijitalleşen Dünya ve Jenerasyonlar
      • Oyun Nedir? Oyun Düşüncesi, Oyun Tasarımı ve Oyun Teoremi
      • Oyun Tasarımı ve Oyun Düşüncesi Nedir?
      • Oyun Teoremi

      2. Oyunlaştırma
      • Neden Oyunlaştırma?
      • Oyunlaştırmanın Psikolojik Temelleri
      • İçsel/Dışsal Motivasyon: Self Determination Teorisi
      • SAPS Ödüllendirme Teoremi
      • Tarihte Klasik Oyun Öğelerinin Kullanılımı ve Örnekleri
      • Modern ve Dijital Oyunlaştırma Örnekleri
      • Oyun Akışı (Game Flow)
      • D6 Oyunlaştırma Tasarımı Modeli (D6 Gamification Design Framework)
      • Oyunlaştırma Kitlesi ve Oyuncu Tipleri
      • Oyuncunun Yolculuğu
      • Player Persona Kartları (Oyuncu Kişilik Kartları)
      • Oyunlaştırmada Oyuncu Merkezli Tasarım
      • Hook (Kanca) Oyunlaştırma Modeli
      • Oyunlaştırma Takım Çantası: Dinamikler, Mekanikler ve Bileşenler
      • Oyunlaştırma Firmaları ve Çözüm Ortakları
      • Oyunlaştırma'nın Geleceği

      3. Eğitimde Oyun ve Oyunlaştırma
      • Eğitim ve Öğretime Giriş
      • Sınıf İçi/Yüz Yüze Eğitimlerde Oyun Kullanımı
      • Sınıf İçi / Yüz Yüze Eğitimlerde Oyunlaştırma ve Uygulamaları

      4. GAME OVER
      • Kavramlar
      • Kaynaklar
      Stok Kodu
      :
      9786059129268
      Sayfa Sayısı
      :
      208
      Baskı
      :
      7
      Basım Tarihi
      :
      2020-01
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Kağıt Türü
      :
      Kitap Kağıdı
  • Taksit Seçenekleri
    • Tüm kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      153,60   
      153,60   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat